BLOGGER

~~~WELCOME TO MY BLOG..

Thursday 1 December 2011

masa depanku?

     aku selalu fikir kan masa depan aku tanpa sahabat sejati aku,fazleen dan hanis.sebelum ni doranglah segalanye bagi aku..doranglah lampu untuk bilik aku yg gelap..doranglah lampu kelip2 ang meriahkan bilik aku...doranglah cat2 yang mencantikkan bilik aku...doranglah alat permainan aku time aku bosan...doranglah katil dan bantalku..doranglah alat tulis ku untuk melakukan kerje rumah..doranglah penyokong aku,..doranglah penyeri utamaku....dorang pembahagiaan aku...doranglah diary hidup aku yg menyimpan rahsia aku dgn elok...doranglah orng yg memegang segala memori aku dgn makhluk yg bernama sahabt sejati..yang paling penting doranglah SAHABAT YANG MELAHIRKAN PERKATAAN SEJATI UNTUK AKU..
  cube korang bayangkan,yang bile masuk smk nnti,mesti dpt kwn baru bukan??mesti dpt sahabat baik baru bukan??yg menyebabkan kite lupa siapa sahabat yang bantu kite...aku takutt kalau aku lupekan hanis dan fazlen.... aku takut nnti makin umur makin meningkat,aku lupe siapa hanis siapa fazlen..aku x nk bile dh besar nnti bile orng tanye aku  "EH AMIERA,KAU INGAT X AKU LAGI??AKU LAH HANIS/FAZLEN KAWAN SEJATI KAU THUN 6 DULU"...DAN AKU BALAS "EH SPE KAU??SLH ORNG2"..aku x nk itu berlaku....
   aku rasa form 1 nnti aku mesti sama kelas dgn fazlen sbb kitaorng sama result... aku  nk duduk kat meja yang boleh duduk 3 orng...aku sblh kanan fazlen sbelah kiri dan tangah??aku nk tmpat tu kosong....hanya hanis saja yg boleh duduk diantara kitaorng...tolonglah....aku  x nk lupekan korang...YA ALLAH,TOLONGLAH BG KAMI SENTIASA MENGINGATI SATU SAMA LAIN..JGNLAH BONGKAK KAN DIRI KAMI BILE KAMI DH BERTEMU SECARE TIBE2....

No comments:

Post a Comment